Pojam
Chat bankarstvo

Chat bankarstvo je usluga koja se smatra da će u budućnosti u potpunosti zamijeniti fizičku komunikaciju s bankarima na šalterima. Bankarska industrija prolazi kroz potpunu evoluciju, gdje tehnologija i dalje mijenja krajolik financijskih usluga tj. bankarstva. U prošlosti su se inovacijama smatrali bankomati, internet bankarstvo ili pak mobilno bankarstvo, dok se za budućnost predvidja da će to biti chat bankarstvo
Općenito, zbog  digitalne transformacije, banke kroz automatizaciju i umjetnu inteligenciju (AI) stvaraju nova, pozitivnija korisnička iskustva. Predvidja se da će strojevi odraditi do 10 do 25% posla na svim bankarskim funkcijama.
Chatbotovi, kao podloga chat bankarstva, su jedan od alata koji mnoge banke implementiraju za optimizaciju iskustva s korisnicima na mreži. Chat omogućuje kupcima pristup informacijama 24 sata dnevno, bez potrebe da posjećuju banku ili komuniciraju s prodavateljem. Prema istraživanju Gartnera, chatboti će do 2025. godine pokretati 85% svih interakcija s korisnicima. 

Benefiti ili pogodnosti koje će chatbotovi donijeti bankama su raznolike, ističemo:
1. Smanjenje troskova
2. Jednostavnija interakcija sa klijentima
3. Jednostavnije otvaranje novih racuna
4. Rad 24/7
I mnogi drugi.

Velike banke već naveliko implementiraju chatbotove u svoje procese (ili u aplikacije kao sto su WhatsApp) kao sto su: Capital One, Wells Fargo, JP Morgan ili HSBC. Također predvidja se da će chat bankarstvo biti pravi bum u Africi gdje je još uvijek veliki dio stanovništva bez bankovnog računa.
 

Vezane grupe