Kreditni posrednik je u obvezi na istaknutom i vidljivom mjestu jasno i čitljivo istaknuti Obavijest o načinu podnošenja prigovora u svojim poslovnim prostorima i na mrežnoj stranici.
Evidencija prigovora vodi se u elektroničkom obliku i sadrži podatke o podnositelju prigovora, informacije o osnovanosti prigovora ( osnovan/neosnovan), sadržaju te datumu podnošenja prigovora, eventualnim dopunama prigovora te datumu podnošenja prigovora, eventualnim dopunama prigovora te datumu odgovora na prigovor. Sva dokumentacija vezana za prigovore , arhivira se i u fizičkom obliku.
Osoba ovlaštena za upravljanje prigovorima odrediti će se Odlukom. Ukoliko Odluka ne bude donesena, za upravljanje prigovorima odgovorna je direktorica TATA grupe/TATA Zastupanja-
Ovlaštena osoba sastavlja periodična izvješća o pritužbama/prigovorima za potrebe izvještavanja prema HNB-u, sukladno čl.309 Zakona o kreditnim institucijama.
Politika stupa na snagu 16.8.2024.