Vrijednost poduzeća
Koncept vrijednosti. Ne postoji suglasnost oko toga što čini 'vrijednost' businessa - pa čak ni za njegove dioničare. U konačnici, jedina stvarna vrijednost nekog poduzetničkog posla u financijskom smislu jest ona koju bi ostvario kad bi po najboljoj cijeni bio prodan na tržištu. Treba imati na umu, međutim, da ta vrijednost nije rezultat tek cijene dionice i broja izdanih dionica. Tekuća cijena dionica određena je transakcijom između kupca i prodavatelja koji na tržištu nastupaju s malim količinama odnosnih dionica. Ako je riječ o društvu čije dionice kotiraju na tržištu a prijeti mu preuzimanje, društvo preuzimatelja trebalo bi postojećim dioničarima ponuditi veću cijenu od tekuće cijene dionica kako bi ih ponukalo da prodaju svoje dionice, i to na taj način daje u bilo kojoj vremenskoj točki izgledno da će tekuća cijena dionica biti niža od ponuđene. U suprotnom slučaju, da investitor želi prodati velik broj dionica na tržištu malo je vjerojatno da bi bio u mogućnosti postići objavljenu cijenu dionica budući da bi velika oslobođena količina znatno podigla ponudu i tako smanjila tržišnu cijenu.
Zgombić, Business dictionary